Ajuntament de Teià
Informació Institucional
Representants polítics, retribucions, normativa, empleats públics, etc
Gestió econòmica
Participació ciutadana
Espais i mecanismes de participació ciutadana, tràmits i processos
Representants polítics, retribucions, normativa, empleats públics, etc
Espais i mecanismes de participació ciutadana, tràmits i processos
1 .-Aprovació de l’acta de la sessió anterior, corresponent a les sessions següents.-
- Ple ordinari núm. 1/2024, de 25 de gener de 2024.
- Ple extraordinari i urgent núm. 2/2024, de 7 de març de 2024.
Propostes dictaminades per la comissió informativa de l’àrea 1 (Gestió econòmica) en la sessió del 12.03.2024:
2.- PRP2024/394. Aprovació de la relació de factures extrajudicials 001/2024. Exp. 2024/483.-
3.- PRP2024/403. Aprovació de la relació de factures extrajudicials 002/2024. Exp. 2024/514.-
PART DE CONTROL4 .-Donar compte del Decrets d’Alcaldia núm. 32/2024 al 179/2024, del 22.01.2024 a 17.03.2024.-
5 .-Donar compte dels acords adoptats per la Junta de Govern Local en les sessions següents.-
JGL núm. 03, ordinària, de 25.01.2024
JGL núm. 04, ordinària, de 01.02.2024
JGL núm. 05, ordinària, de 08.02.2024
JGL núm. 06, ordinària, de 15.02.2024
JGL núm. 07, ordinària, de 22.02.2024
JGL núm. 08, ordinària, de 29.02.2024
JGL núm. 09, ordinària, de 07.03.2024
JGL núm. 10, ordinària, de 14.03.2024
6 .-Donar compte de la Resolució d’alcaldia 2024/104, de data 5 de febrer de 2024, d’aprovació de la delegació parcial al Consell Comarcal del Maresme de la competència necessària en matèria de policia local, protecció civil, prevenció i extinció d’incendis, per delegar l’aprovació de les bases i la convocatòria, així com el desenvolupament del procés, per a la selecció dels membres del cos de la policia local, amb categoria d’agent, vacant a la plantilla i inclosos en la corresponent oferta pública d’ocupació, per modalitat d’accés o torn lliure.-
7.- PRP2024/391. Moció de suport a la pagesia, transaccionada per CAT-ERC, Gent de Teià i Junts per Teià.-
8 .-Suggeriments i preguntes.-
Integrat per la totalitat dels regidors i regidores i presidit per l'alcalde, estableix les línies d'actuació municipal i resol les qüestions més importants, amb funcions de tipus constitutiu, planificador, reglamentari i fiscalitzador de la funció executiva.
Els Plens Municipals ordinaris es realitzen el tercer dijous de cada dos mesos (Gener, Març, Maig, Juliol, Setembre i Novembre) excepte modificacions. Els extraordinaris depenen de la seva urgència i normalment també es realitzen la tercera setmana dels mesos que es convoqui
La sessió es convocarà mitja hora abans dels plens ordinaris i tindrà una durada màxima de 25 minuts. El funcionament de les sessions serà el següent:
A les vostres mans teniu el primer Butlletí Municipal del 2018, un any en què esperem que puguin sortir tots els exemplars amb la periodicitat prevista.
L’any passat no va ser possible a causa de la convocatòria de processos de votació l’1 d’octubre i el 21 de desembre, ja que la legislació electoral és molt restrictiva amb l’edició i distribució de mitjans de comunicació públics durant aquests períodes.
Per recuperar el temps perdut, aquest número intenta recollir de forma sintètica tot allò que ha passat al municipi des de la Festa Major, així com fer balanç dels primers tres anys de mandat. Per aquest motiu s’ha fet una entrevista a l’alcalde, Andreu Bosch, on exposa la feina feta i els principals projectes en curs.
A més d’informar, el Butlletí Municipal vol fomentar el civisme i l’empoderament ciutadà en els afers públics. Per aquest motiu, us convidem a assistir i dir-hi la vostra a l’audiència pública del 23 de febrer i a la jornada de participació del 9 de març.
Per últim, aquest 2018 engeguem la campanya Butlletí Verd perquè tothom qui ho desitgi puguin rebre la publicació via online. Amb aquesta iniciativa volem reduir-ne el cost ambiental i continuar modernitzant els canals d’informació municipals.
A la contraportada us expliquem com fer-ho.