Catàleg de tràmits

Buscar:
Nom del tràmit
Document emès per l'Ajuntament que especifica les dades de les persones que conviuen en un mateix habitatge, segons consta actualment a les dades del Padró Municipal d'Habitants.
  • Presencial
  • Telemàtic
És el règim d’intervenció a través del qual les persones o empreses titulars d'una activitat, posen en coneixement de l’ajuntament fets o elements relatius a l’inici d’una activitat sota la seva responsabilitat, tot indicant els aspectes que la poden condicionar, i que s’acompanya dels documents necessaris per al seu exercici.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Requereix autoliquidació
  • Cost associat
si
Per a activitats de baix risc, d’acord amb la Llei 16/2015, de 21 de juliol, de simplificació de l’activitat administrativa de l’Administració de la Generalitat i dels governs locals de Catalunya i d’impuls de l’activitat econòmica
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Requereix autoliquidació
  • Impresos associats
  • Cost associat
si

És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol•licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.

Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.

  • Presencial
  • Telemàtic
si
Es tracta de la sol·licitud d'elaboració del certificat que justifica l'antiguitat i legalitat d'un immoble, document necessàri en el moment de la venda, per poder-lo inscriure al Registre de la Propietat si no es va fer en finalitzar l'obra.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Requereix autoliquidació
  • Cost associat
Sol·licitar un certificat que acrediti la compatibilitat d'un projecte d'una activitat amb el planejament urbanístic vigent.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Impresos associats
  • Cost associat
Es tracta de la sol·licitud d'elaboració del certificat que conté la qualificació urbanística d'uns terrenys, on s'indica les condicions d'urbanització que han de complir.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Requereix autoliquidació
  • Cost associat
si
La ciutadania pot fer arribar directament a l'Alcaldia qualsevol comentari, suggeriment, queixa o consulta referent a l'Ajuntament, al seu funcionament, estat del poble, etc. perquè l'Alcaldia ho pugui tenir en compte i se li respongui si així ho ha sol·licitat.
  • Presencial
  • Telemàtic
no

És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigent, posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol que l’habilitava per exercir l’activitat.

Aquesta comunicació a l’Ajuntament serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o comunicació prèvia.

  • Presencial
  • Telemàtic
si
Obtenció de plànols topogràfics, urbanístics i parcel·laris a escala.
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Cost associat

Ajuntamentdeteia